vrijdag 1 oktober 2010

「☆Weekly Sketches #1!☆ 」




Ik zal elke vrijdag een paar schetsen uitkiezen en ze uploaden :3 Ik wil echt keihard oefenen, om een goeie tekenaar te worden. Missie 1; NO MORE MANGA. I mean ofcourse, I still love manga style ^_~, MAARR, ik merk dat ik er super weinig van leer verder.

Dus, vanaf nu echte pieppol tekenen ;3
Waar ik nog erg mee vast loop: NEUS! (altijd te groot, zul je wel zien.... >///<;;) Handen, voeten, houdingen. Hier dus mijn schetsen van afgelopen periode.


Hyves foto van mezelf ff nagetekend.. FUCKNEUS! :D


Hier ook referentie voor pose gebruikt. I like the face :3


Ehhhh.. 1 oog was mooi, though the other one doesn't fit. LOL


wheeyy Handen- practice! Referentie. Moet nog afgemaakt worden :3


I like her face, but had troubles with pose >.<;; So stiff.


Ehh derp, random krabbeltje op het werk X'DD


I kind of like it^^!


Random sketsjes! En nose practice met 'n vriendin, haha xD


Schoolopdracht;;.. hnng moet mecha's leren tekenen.. Reference used from Googlah ;D



Yay, vriendin nagetekend! XD



Plz tell me what you think of it!!





××Blackyyこちょう】××

1 opmerking:

  1. Toch zit die manga stijl er nog wel in, nadeel van het jaren manga tekenen, het blijft in je zitten. Oefenen zal dat ook gerust verhelpen. Zoek vooral voorbeelden van irl people om na te tekenen, of foto's dat helpt alot. Moet zegge dat vooral de laatste al flink de goeie kant op gaat :]

    Haha, ik zie bekende handjes van Chiwei's block. Niks mis mee, goeie oefening.

    (yay voor het kunnen inloggen met mn LiveJournal account <3)

    BeantwoordenVerwijderen