dinsdag 1 februari 2011

「Fake Eyelashes & Some buys! :3 」




Hii!

Ik heb gister m'n nepwimpers opgehaald bij Lisa , die we samen hadden besteld op Ebay. Voor foto's van de wimper zelf kun je op haar Blog kijken; Ik heb alleen foto's van als ik ze op heb x3.

Ben echt enooorrmmm noob wat betreft nepwimpers, dit is de eerste keer dat 'k zo op heb! ;-; Het zat niet echt goed, de uiteindes bleven niet goed plakken, maar dat heb ik te danken aan mijn nog-niet-zo-goede-wimper-skills ;D.

Mja, ik wil ook nog undereyelashes proberen! Lijkt me veel beter staan. n_n

Heb ook nog even 1 van m'n Claire's Kadobonnen gespendeerd :p. Ik zag eindeljk wat leuks hangen, dus dan maar gelijk de hele bon opmaken~.


Ik heb een Rits-armband gehaald, en de roze kniekousen! I looove the socks!!
(≧3≦)

En nog outfitje van vandaag;

Grijze Cardigan (Newyorker), Roze shirtje (C&A), Tailleriem (H&M), Rokje (Bershka), Kniekousen (Claire's)
Hmm, soo girlyy?o.o :3 Ik zoek wel nog pumps voor bij deze outfit, me furry-sleehakken passen hier nii zo goed bij :(.
(Ik ga binnekort een lamp kopen; Mijn kamer is te donker voor foto's! T_T;;)

En en, wat decostuffs van Lisa gekregen!!
(≧∇≦)



De citroentjes had ik op de Beverwijkse Bazaar gekocht, Ze zijn eigenlijk voor je nagels bedoeld maarja~~~~. :D


Plushie(Asuka, NGE) gekregen~!! Teeehee .. :3


×××Blacky!

7 opmerkingen:

  1. Aw ze staan leuk op je mobiel! :D

    En heb je de wimpers bijgeknipt? :3 Dat doe ik tenminste wel, heb dan niet echt last meer van die uiteindes. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep heb ik gedaan! Nja ik heb van C-ROX al een andere tip gekregen; Wikkel de wimper om je vinger heen zodat er zo'n buiging in komt :) Dus dat ga ik ook proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omg you look soo cute <3
    waar heb je die kousen vandaaaaaan wil ook hebben ze zijn zo omg leuk ^^

    ook echt vette nepwimpers;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks!<3 Kniekousen zijn van de Claire's :D Ze zijn ook in 't grijs! :3

    BeantwoordenVerwijderen