dinsdag 15 juni 2010

「Games, Games, GAMESS!」





Yeahh, voor het eerst E3 live meegekeken!
Ik heb net de Nintendo Conference gezien. Was echt
heel leuk, vooral die trailer
van Shigeru (en de rest?x3) voor
de 3DS. Funny!


Ik kijk voooooooooral uit naar de nieuwe Zelda ofcourse!^-^
Hij heet Skyward Sword en is Cellshaded. looks naiizz..

Hier is wat meer info en een Gameplay filmpje :3.







Alsoo, een vriend van me is uitgekozen tot Alpha Tester voor FF14!! OMG!
And he sent me some screens!!



Thankyooouuu~!!≧ω≦

Ik kijk ook erg uit naar de 3DS! De graphics zien er een stuk beter uit,
en ik ben ontzettend benieuwd wat voor 'n nieuwe games gebruik gaan
maken van de 3D functies.. o.o Kid Icarus zag er ook tof uit, ik heb die
game nooit gespeeld :'D






3 opmerkingen:

  1. awesome! Ik hoop dat die FF14 ook op de ps3 online komt, ze hebben net ook gameplay enzo laten zien... can't wait! zelfde ook voor de 3ds en zelda en golden sun en en en *dies*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa idd~!<3<3 En ik denk dat FF14 wel voor Ps3, en wss ook 360? uitkomt, deden ze met 11 ook :3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ff 14 = ps3/pc only atm.

    maar microsoft staat al met zak geld klaar dus waarschijnlijk komt die ook @ xdoos.

    BeantwoordenVerwijderen