maandag 14 juni 2010

「Last Week」






Leeg Blog is leeg.
Ik zal me Blog later wel pimpen :3.
Ben op het moment uber druk met school, ik heb nog maar 1 week
om alles af te hebben!! Aahhh~..(
Д`~)...

Ik zal even wat laten zien waar ik mee bezig ben :3


Character Design; Ik kreeg een beschrijving van een character
en die moest ik dan gaan uit tekenen. De character die ik heb
gekregen is echt zoooo.. Overdressed ;w;~.. Takes long to draww =ω=..
*Sigh~*

Game Cover - Dit ging vooral over Typografie.
Van een bestaand lettertype je eigen logo/lettertype maken..
Was fun to do :3 Khep wel een vet raaaare game gemaakt. /Care♥ xD



Memory Game; achtergrond.
Duuuuuuuurde laaaangg, dat water!! (`Д`).''
Ben vet blij met het resultaat♥♥!! De bloemen animeren;
als je erop klikt, gaat de bloem 'open'. Dan groeit er een
nieuwe bloem uit, en dan is het de bedoeling dat je de 2 dezelfde
bloemen bij elkaar zoekt ;3. Memory dus! I hope u understands? 8D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten