woensdag 21 juli 2010

「Busybusybusybizzzybzzy!. 」


Ok, tijd voor een walloftext! At least, gonna try to :3. Ik heb geen camera soo.. can't rly take pictures ;w; Booehoe, poor me!
Anyway. Ik werk al bijna een maand bij Eberhardt. Dat is een supercuuute Asian winkel op de Damstraat in A'dam!! Ik ben ZO blij dat ik daar werk. Al die schattige Maneki Neko's, Neko kommetjes, Theesetjes en Kimono's!! TwT~Kyaah━━! Ik ga ZEKER wel wat eigen servies daar kopen..

━Wanttt, over een paar weekjes verhuis ik al! (≧ω≦)~ Ik heb al een koelkast gescoord voor 30 euro, fu-yeah! Thanks to a friend!;D

Op het moment dus UBER druk met werk n.n; Ik moest veel uren draaien in korte tijd, zodatk vanaf aankomende maandag op MEZELF(!!) mag staan :D Omggg, how cool is that. In me eentje in de winkel staan 8D Durrr. En daartusse nog wat tijd maken voor TaeTae and Fwiends!
teehee.


Zit ook druk te beslissen wat ik nou wil met next cosplaysss.. XD Ik wil Blackrose, Ritz en Tohsaka Rin iig doen, ━Maar wanneer?;w;
Well, anyhow, na Abunai!con begin ik aan Ritz;

En MET wapen ofc! Can't wait ~!
En mayb dat Tohsaka Rin me lukt voor Abunai!Con, en anders word het gewoon Yoko & 'Autumn'Lolita-kimono ding. :3 (Don'task.)

Alsooo.. Fate/Stay Night(Visual Novel) uitgespeeld O___O. OHMYGOD.
Epicawesomefuckwin. Ik raad het iedereen aan X'D! Het is zoo spannend, drama, zit goed in elkaar. Tohsaka Rin en Ilyasviel zijn sexay! Ik mocht Ilya eerst nii want ik heb het niet zo met Loli's ('ω');; heheh. Maar in de Heaven's Feel route heeft ze me toch omgekocht.
En nu beginnen aan Tsuki-Hime! Dat is Type-Moon's debuut- Visual Novel. Type-Moon is dus de maker van F/SN ^-^.

Mwell.. Gisteren en vandaag was ik in Purmerend. Good old city!;w; Door Stadje struinen met Kiki en Tae :3 Was fun seeing Kiki again! sooo long ago, as alwaays x'D En omg die Patat met American saus BLIJFT HEILIG. xD ZELFS met warm weer =w=!


Hmmh, ik wil weer Gui~taah spelen! Just like past year :3

Anywahy, Enough' blahblahz,! xxBlacky!

Gonna find a way to get mii a Camera.. òwó

Geen opmerkingen:

Een reactie posten