donderdag 15 juli 2010

「Chibicon was heet. 」



Wahh, lang niet meer geupdate! Ik ben super druk met van alles en nog wat x_x~!
Anyway,
Chibicon dus!


Ik kwam met Tae al om kwart voor 9 op Chibicon aan. Ik had daar een leuke gopher ontmoet, veel mee gepraat, helaash geen email adres! ): *Zoekt er nog naar n.n* Ik me supersnel omkleden voor de intro van de Eurocosplay Compo, want dat was al om 9 uur! D: Daarna mede Eurocospayers ontmoet en de jury! Zijn echt toffe mensen allemaal :3! Het was er zooo warm.. Gelukkig bracht er ieamand ijskoud water voor ons! =w= Ik was zelf echt uber nerveus voor de 'act'. Maar het ging best goed!
Uiteindelijk heb ik niet gewonnen maar de Paladin;
van WoW. ZEKER verdiend! Ik vond het niveau van alle cosplays trouwens superhoog~!

Daarna veel rondgelopen met Lisa, Niels, Mo en Jaber. Veeeel bekenden & vrienden tegengekomen ofc!! x3 Tae was uberhard aan 't werk voor de Mainstage ;D x3 Van Jaber heb ik ook nog een Boota plush gekregen!! ARIGATOU!! ;w;! (Big smilie is big n.n!)
En natuurlijk karaoke gezongen en ge- DDR'd!

Hier wat foto's met vrienden & van de 2 fotoshoots die ik had gehouden met Youri en Kees :3 ;;






Geen opmerkingen:

Een reactie posten