maandag 16 augustus 2010

「Time for a chat?♥ 」



"ゆうれい"―♪

Ladytron - Ghosts(Radio Edit)
Miho Fukuhara - Let It All Out
Yui - Again

Be sure to listen those songs! They're Love :3.

Was een weekje afk, dus vandaar lange tijd geen post (^_~); Becausseee~ .. 1-Week Lang- Baka Meeting~! HELE WEEK GAMEN FUCKYEAH xD!

We gingen Zaterdag shoppen en heb 2 kleine dingetjes gehaald (≧ω≦)~ ;;


Dit superuberuberuberuber schattige kommetje komt uit de winkel waar ik werk ;D! Hah. xD
Zat er al maanden op te loeren, zag er nog maar 1 liggen, was liek nooooo it's MIINE!!


Guilty Gear X2 The Midnight Carnival #Reload.
WAT EEN MONDVOL JEZUS. Zag 'm 2ehands voor 3 euro liggen, soo.. *TAKES *

Deze had ik allang al, maar wilde ff showen ;3 Condoompje(*zakje*) voor me Mobiel van de Claire's, en me epische lippebalsem. Uit Thailand, so I has no idea wat 't merk is. MAAR TIS CUTE. XD

Talkin' about cute,
Ik liep laatst in de Fame en ik zag dat ze een hele Hello Kitty Headphones collectie hadden! Ik ga ze zelf nii halen omdat ik een beetje uit HK gegroeid ben, maar lief zijn ze zeker!



Ik heb ze dus gezien in de Fame in Amsterdam op de Kalverstraat. Ze zijn volgens mij allemaal 40 euro per stuk.


Ben ondertussen druk bezig met verhuizen!!! Nyaa~ kan nii wachten! >w<
Also, bijna klaar met Tohsaka Rin Cosplay. Supersimpel.. Ivm Yoko's Sniper ^_^; Thehh.

Okaii, That'll do for now- See yah next time (≧A≦)★--!


xxBlackyy~

1 opmerking:

  1. ó_ó nou zeg een condoompje :p.


    Aah Chinese kommen hebben ''we'' er te veel van :p.

    Die koptelefoons zitten op mijn wishlist :D.

    P.S gevolgd !

    BeantwoordenVerwijderen