maandag 30 augustus 2010

「☆ABUNAI-CON!☆ 」



Dun-Dun-DUNDUN!! Here comes teh supahspecial Abunai REPORT! :3
Ik ben vrijdag de 27e t/m zondag de 29e op Abunai-con geweest :3
Ik heb een paar spulletjes gekocht in de Dealerroom(pictures verderop!), ben 'savonds naar de Deshima Disco geweest, langs het Maidcafé geweest en foto's met de Maids gemaakt!

Heb ge-DDR'd, Karaoke, naar Yuuki's concert geweest en nog veeeeeel meeer.. *zucht*

Yuuki is trouwens een zangeres uit japan, ze gaf een klein concertje. Ze was ZOO schattig!
Ze zong anime achtige liedjes, beeeeeetje rock-ish.

Er zijn zaterdag suuuuuperveel foto's gemaakt, ik heb al een deel binnen dus ik laat de leukste zien (≧ω≦)!
Ik vond dit jaar Abunai SUPER geregeld en er was veel te doen. Het was ook suuuuperfunnn met mn vrienden!!
:33 Echt, had te weing tijd voor al die dingen die ik wilde doen!!! T__T *Sobs*

Maargoed, enough lulz, tiemz for picz~!



Ik als Tohsaka Rin, beetje oncharmante foto maar heb niks beters atm. XD


Tae als Kamina (TTGL)! Isn't he GAR :'D -Put awesome face here-


I just LOVE this pic!


FU-SION- HAA-!! XD


Vriendin van ons heeft haarzelf, Tae en ik getekend! En andere vriendin tekende haarzelf erbij :3 Cute!


Row row fight da powah ;3


Jurkje geleend van een vriendin! Thankyou~!

En dan nuu, mijn aankopen n__~!


HK Maskertje, 3 stuks, 4 euro :3 Yarrryarr V-Kei~ ofzow XD?


Yoko figure!! 7,90. LOVE HER~~!!


FUCKYEAH kutfoto's :'D >_>
Ik heb 3 keychains erbij; een chibi SSJ Goku (I just had to..!!;w;) een roze Tofu(ding?xd) en een Noodlesbakje! ZO LIEF!! I just can't resist cute keychains.. ;A;..

Aaahh I wanna tell so much more~~ T__T Maar ik moet nu echt slapen. Morgen verhuizen!!! Dus weer een Blogpost prlly~!! XD

xxBlackyy~

4 opmerkingen:

  1. Yerr Yerr ik houd twittar bij :p.
    :p dat kapje gebruiken ze toch in China als je ziek bent? xD Haha maar tis wel cute zo met die hellokitty motiefjes.

    D: Verschrikkelijk boos op die ssj goku figuurtje want dat haar is helemaal fout...niet ssj 1 en niet ssj 2...*zucht* maar figuurtjes zijn nooit helemaal perfect.
    Lolita jurkje is kawaii btw ~
    nyuuuuuuuu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm mss is het zown tussenfase tussen SSJ1 en SSJ2.. Maar tbh denk ik dat de makers er nii op gelet hebbe ;P
    &Thankyou!<3
    En mjah die kapjes zijn wel een trend in Japan kennelijk XD, maar idd ook gebruikt voor supersupersuperverkouden mensies. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omg volgens wij liepen wij langs jullie toen je die "FU-SION- HAA-!! XD" foto maakte XD ik was misa met blond en zwart haar ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die maskertjes horen bij Decora dacht ik.

    En Manga Kissa heeft een video gemaakt van alle fusion fotos en das echt grappig om te zien =P

    BeantwoordenVerwijderen