zondag 5 september 2010

「TNRDC. 」



Ik heb zo vaak van die random gags in me hoofd, door dingen die ik meemaak elke dag, I suppose I'd FINALLY draw one! :'D
Dit was vandaag op me werk, I swear I never Nomm'd so hard. x'3 *Wilt altijd goed overkomen op klanten n_n*

I hope to make more gags liek this in da future >:'D !

RANDOM TIEMZ.

VET verslaafd aan dit nummer, en Fever Ray zelf(Solo artiest);;




Scott Pilgrim; THE Game!
Op Abunaicon kreeg ik bijna een hartverzakking; SCOTTPILGRIM WAS SPEELBAAR OHMAIGOD! D: *Fangirlism etc etc*
Ik heb 'm even met Tae samen gespeeld. HET IS CO-OP!! Looooooooooove. Ik hou echt van de graphics, die zijn geniaal. Superscherpe pixelheid fuckyeah :'D Overal zijn er puns en verwijzingen naar Internetshit.. En Anime-esque emoticons!

Het doet me denken aan die Arcade games van vroeger. Je zit in een Side-Scrolling achtig level en je hakt en slacht vijanden hier en daar.(Ninja's & Dikke Fangirls!?XD) Je kan allerlei spul van de grond pakken en daarmee gooien of mee slaan.
Tae speelde met Scott en ik met dat, um, meisje met gogglesforgotnametheffuuuuu--. Scott kon wel levelen maar mijn char volgens mij niet? Dunnow fersure, only played a few stages.

Anyhow. Gonna get that game. NAAAO!!♥~

OJAA IK BEN VERHUIST K WOON OP MEZELF WHOOHOOO!!!
Ok moest ff ;3.


Volgende Blogpost;; New Stuffs & New Haircut & NEW ROOM - Pictjaash.
I PROMISE XD (I so don't.)


xxBlackyy~こちょう】

4 opmerkingen:

  1. die scott pilgrim game is idd awesome XD! had de demo gespeeld op de ps3 :x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Scott Pilgrim is freggin awesome :D.

    En je woont dus nog niet zo lang op die plek. O:

    BeantwoordenVerwijderen