woensdag 26 januari 2011

「Kleding blaaat :3 」

Hii all! Laatste tijd veel gewerkt, tussedoor ff geshopt!xD Heb ook met Lisa nep-wimpers besteld van Ebay!! Dus die komen over een weekje mss binnen :DD

2 nieuwe aanwinsten! Wel echt crap foto's, mobiel in 't donker lolololol :V no-go. xD
1 ring met strikje, Six €2,-


En een rokje van de Bershka (€10,- !!) en die hebk op deze foto's aan!;
-outfits-

De jas die ik van Ebay had gekocht ;3!


Het rokje dus :3 Zit een bruin riempje bij in frilly stijl, maar dat is nii zo goed te zien op de foto XD


Met wolf shirtje
is ook nieuw n.n

En ben atm aan het rondsurfen op
Taobao.com, want ik ga binnekort een bestelling doen denk ik! Wil even de opmerkelijke en leuke dingen laten zien! ;p


Muzieknoot-thee-ding. Zo hip :D








Leuke kleding!;





(Kleding van ViVi en Liz Lisa btw x3)

Ik was al heel fan van het japanse kledingmerk ViVi, maar heb nu ook Liz Lisa ontdekt! Echt zo schattige stijl heeft die! Ik wil nu dus eigenlijk ook meer die schattige stijl op met jurkjes, rokjes in frilly stijl, wit/beige/bruin/roze/lichtblauw kleuren enzo :3. Ook de bloemen, denk ik, maar ik hou nii zo van die bloemetjesjurken n_n



En dees wil ik dus heel graaaag ;_; Maar is €40,- omggg T-T;;..


Nja dat was het! Kleding rant ;D
××

3 opmerkingen:

  1. Aww ik wil dat zwarte jurkje :O so cute.. maar hoe bestel je dat dan? XD want die hele site is japans/chinese of iets :O.. had al vertaling van chrome gebruikt maar dan kan je niet zien hoe de maten etc zitten ^^"??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat muzieknoot ding had ik ook op Ebay gezien ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sanne Je moet Himeboutique ff googelen, dat is een nederlandse bestelsite voor Taobao! Via hun kun je dus bestellen, de info staat verder op hun site :)

    BeantwoordenVerwijderen