zondag 23 januari 2011

「Last Buys & Guitarloooove 」



Puuuuuuuhiiiii!

Vandaag naar Beverwijkse Bazaar geweest! Heb weer wat extensions gehaald, deze keer steile. Ook leuk om uit te proberen :3


Niet echt heel duidelijk, maar v.l.n.r.; Haarclipjes, hangertjes in de vorm van ondergoed, haarband, Nagel stickers van Citroentjes, Roze kattebel met sterretje in gegraveerd.

En nog wat buys van afgelopen weken!;


Haarband + Strikje van de Six & Shirtje van de Coolcat


Tasje van de H&M


Spiegeltje + kam in de vorm van een koekjuu~

☆☆

En ben laatst naar de Feedback geweest in Rotterdam Noord! Muziekwalhalla :D
fotospam!! ;p


Uitzicht~!


Dusss. Dat blok-gitaar snap ik nog steeds niet. xD I just don't.


Semi-Akkoestisch & Flying V! Flying V ziet er mooi uit maar het geluid was minder ;_;

Heb er ook nog een Gibson SG uitgeprobeerd. WOW. Dat geluid ;-;!!
❤ Oftewel ik ga sparen ;3

☆☆

Ennnn, dan eindig ik de post met een random outfit foto, van HEEEL LANG GELEDEN... XD! Maar stond nog op me mob :p
Was de outfit voor Deshima Sounds van afgelopen ummh, ik weet nii meer wanneer het was. xD



×o×oBlacky!

2 opmerkingen:

  1. Ik wil blokgitaar.

    dat koekje is een oreo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan je een close-up maken van die nagelstickers? ben super benieuwd. Op die oude foto heb je trouwens heel mooi je handen geposeerd :P model-ish :D

    BeantwoordenVerwijderen