zondag 11 december 2011

Artt & Wishlist *^*..

Helloo!
Weer een art spam (wat anders x'D)!

Deze heb ik nog voor een schoolopdracht gemaakt. Ik moest iets interactiefs & digitaals maken, mocht helemaal zelf weten wat en hoe. Ik heb dit schilderij gemaakt en gescand, toen als 'level' gebruikt voor een spelletje :D. Het heeft geen doel though, je kan alleen rondvliegen met het vogeltje (linksbeneden) XD.

Dummy-schetsen o.O; uh.

Ik heb eindelijk een Ebay account aangemaakt, en m'n wishlist volgepropt!

Echt de ENIGSTE gitaar strap die ik ECHT mooi vind. Hebbu ಥoಥ..! (Voor 't optreden jaaaaa ;a;!)

Ik zag ooit een soortgelijk bij de Bleep
liggen, alleen die was € 30,- D:! Ebay cheapooo ò-ó!

DIE MUTS! Nomm

Legging met veter-decoratie!

Omggg, FLUFFY!! Geen idee waar te koop, maar moest 'm ff posten ;p

Dem shoesss *o*~ Van NastyGal.


×××

1 opmerking: