vrijdag 23 december 2011

OPTIONS Amsterdam

Vandaag had ik toevallig een nieuw winkeltje gevonden op het Damrak (vlakbij A'dam CS)!
Ik heb wat plaatjes van hun site geplukt, helaas zijn er geen duidelijke foto's van de spulletjes die ze verkopen.


Het is kennelijk een soort tijdelijk winkel met verschillende exposities van allerlei designers. Sommige dingen zijn mij weer ff té abstract, maar er zitten originele spulletjes tussen!



Ik heb zelf een Pac-man sponsje (€4,95) gekocht :D! whaha. Totaaaal nutteloos I know..!
Ze hadden ook andere schattige sponsjes, helaas heb ik hier geen foto's van.




Alsoo! vandaag taartje gekregen op het werk yaaaaay~
PINKU!


NOMMMM!!


Blacky~

4 opmerkingen:

  1. Aww dat sponsje is cute :D en Hey je blogt weer :P, ik volgde je blog tot je ging stoppen had niet door dat je weer blogde so welcome back ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam je net toevallig tegen op instagram via Lisa en dacht meteen van hey las ik haar blog niet ooit x3 en later bleek dus dat jij dat was haha :P anyway jammer dat je weer gestopt bent met bloggen :(

    BeantwoordenVerwijderen