zaterdag 3 december 2011

Art Dump & Moore :D --!!




Ohaii!
Net terug van Bandpractice, ging heel goed dus ben erg blij !!

Atm erg druk met school; heb eindbeoordeling en 1 tentamen!!! En moet nog VEEL LERENNNN!!
Ik heb heel wat kleine tekeningen & schetjes en wat schoolwerken ingescand, dusss hierbij grote dump;!

Schoolopdracht voor m'n keuzevak Illustratie!
De bedoeling was vooral om de titel van het toneelstuk; 'De Gedaanteverwisseling' uit de beelden. Als in, transformatie van mens naar Insect.
In trein geverft omgg;'', Chronisch tijdtekort..



Schoolopdracht voor keuzevak: Comic Design! De opdracht was een beetje wazig;
De docent legde een plastic bloem op tafel en zei: ''Dit is jullie onderwerp!''.
Ik wilde dus een grote close-up van de bloem en stengel maken, maar de bloem is helaas wat vurig geworden.; P:

Schoolopdracht; 2 van de veeelen zelfportretten!
Voor het vak W2D (Waarneming 2d). Moet dus zelfportretten zijn, maar mag NIET van foto's, alleen spiegel! Is echt zoooo wennen voor mij x,,x-!


Schetsjes! En heb soms echt geen idee waar ik over teken ... Spijtig ?


Grote droedel achtige schets, daarna met Ecoline gaan kutten, hadk misschien niet moeten doen...

Ehh mjaaa and moar? Derpiederpie tekeningun ;


Heb ook laatst me haar van blond naar chocolade bruin geverft, daarna donkerbruin! Eigk al weken lang maarjahh goed FOTO;

WEEEHH

Ik wil dus misschien zwart proberen, nooit gehad, maar ik vind zwart alleen mooi met lang haar >:( ... Doubting!



En had een genieus idee om in me broek te scheuren, wil nog wat meer scheurtjes maken. Scheelt toch zoveeel moneeeeyzzz !~
(Niet echt bijzondere oufitfoto ofzo.. Eh.. GITAAR YAY)

Heb ook nog nieuwe winterjas & sjaal gekocht, Must take pictjuurs, >.


×××!

1 opmerking: